Nosgoth – Patch Notes – April 16th, 2015
A máme zde nový patch do Nosgoth. Co přináší nového a co se změnilo?
Nové skiny
- The Evolved Melchahim (Summoner) and Elite Hunter Armors skiny jsou dostupné. Hráči, kteří již dosáhli lvl 25 je dostanou automaticky.
Interfejs
- Viditelnost věcí v inventáři byla upravena tak že nemusíte najíždět myší pro zobrazení detailů
Vyváženost hry
Lidé
- Mrtvolky zůstavají „aktivní“ 20s, než prestanou být k jídlu pro vampíry (bylo 15)
Summoner
Abyssal Bolt
- Area-of-effect zvýšen do 50% (bylo 25%)
Hell Strike
- Zpoždění zranění po dopadu sníženo na 0.1s (bylo 0.15)
The Crucible
- Další optimalizace mapy, zvláště jestli World Detail je nastaven na „High Performance“
- Malé designové změny malých částí mapy, zablokovaná část malého tunelu a přidány schody, které vedou do arény.
Boostery
- „All Booster“ byly zaktualizovány aby obsahovaly také nový Mysterious Find boost
Bugy
- Opraveno problém kdy hráči obcházeli respawn čas
- Opravena hlasitost Voice Chat
- Update to Summoner pet attacks to help address missing victims while meleeing (nevim jak to přeložit, co autor měl na mysli :D)
- Opraveno bug s příšerami Summonera, které zůstaly naživu když Summoner umřel při jejich kouzlení
- Deceivrův Shroud se bude správně zobrazovat v „Killed By“ výpisu damage
- Opraveno automatické vybuchování projektilů když trefili lékárnu
- Opraven problém v Flashpoint kde poslední získané místo nedávalo XP